مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-30اقتصادي

اگر روحانی نبود| راه آهن استراتژیک غرب کشور برای خوشایند اروپا تعطیل شد


بغداد» مورد بی مهری دولت قرار گرفت، کاری که می توانست کمک کننده به صادرات چند میلیارد دلاری ایران به عراق باشد، بیش از یک میلیون مسافر را جا به جا کند و ایران را به مدیترانه متصل کند.

- فیلم در 29 اسفند ماه 96 راه آهن کرمانشاه به شبکه سراسری وصل شد، اما ادامه پروژه با کندی بسیاری همراه است چرخ های ناآرام، جاده های بی قرار و تصادفات مرگ بار در سال (97) بیش از 2 میلیون نفر برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کرده اند و بر اساس اعلام جانشین یگان ویژه ناجا سال های آتی نیز شاهد افزایش زائران در مرزها رسمی کشور خواهیم بود.

این حجم از بار در جاده های پر پیچ و خم غرب کشور، باعث افزایش تصادفات جاده ای هم شده است.

هرچند رییس پلیس راه راهور ناجا از کاهش تلفات جاده ای در مرزها خبر داده است، اما متاسفانه افزایش حجم مسافران، نبود زیرساخت مناسب و چند عامل دیگر موجب شده که در چندسال گذشته شاهد مرگ و میر زائران عتبات عالیات در محورهای غربی کشور باشیم و این مسئله یکی دیگر از ضروریات ایجاد هرچه سریعتر راه آهن راهبری تهران-بغداد است.

زائران سفر راحت را از دست داده اند و تجار ایرانی بازار مصرفی عراق را/ رمز عبور: راه آهن! مسئله راه آهن راهبردی تهران-بغداد تنها منحصر به زائران عتبات نمی شود، عدم توجه به نقش حمل و نقل ریلی در افزایش بهره وری و کاهش هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر روحانی نبود| راه آهن استراتژیک غرب کشور برای خوشایند اروپا تعطیل شد

اگر روحانی نبود| راه آهن استراتژیک غرب کشور برای خوشایند اروپا تعطیل شد